Dansk dyrkning på toppen

Lokationen hedder nu Belgien i stedet for Danmark, men Henrik Aaskov Hansen fra New Holland har de danske kunder og forhandlere solidt plantet i hjertet.

I over 10 år har Henrik Aaskov Hansen været en del af New Holland, hvor han senest i 2019 blev marketingchef for »Aftermarket Solutions« hos New Holland. Nu er både titel og lokation blevet skiftet ud, og et velkendt ansigt sidder nu som globalproduktchef for New Hollands finsnittere med base i Zedelgem, Belgien.

Her kommer der til at være fuldt fokus på finsnitterne og på hele værdikæden omkring maskinen, med kunden og kundens forretning i fokus. En vigtig erfaring, som Henrik tager med sig videre fra sin tidligere stilling, er det tætte samarbejde med New Holland-forhandlerne.

- Jeg har tænkt mig at tage min kontakt med forhandlerne med mig og ser frem til et fortsat tæt samarbejde med både forhandlere og kunder, siger Henrik Aaskov Hansen.

Fascination for finsnittere

- Dialog og åbenhed er uundværligt i at opbygge forståelse for, hvilke behov vores kunder har, og er samtidigt medvirkende til direkte at præge dagsordenen i produktudviklingen til at levere de løsninger, der bliver efterspurgt af brugerne af vores maskiner, siger han og tilføjer:

- At hans prioritet fortsat er at opretholde nærhed til forhandlere og kunder i Danmark på trods af det nye, globale ansvar. I sin tid som marketingchef blev Henrik kendt for sit brede engagement med New Hollands forhandlernetværk. Det var også her fascinationen for finsnitterne opstod.

 

Læs også