NutriFair-messen 2025 i Fredericia er netop afsluttet, og både arrangører og udstillere melder om en god oplevelse på messen, der giver gode forudsætninger for gode forretningssnakke.
NutriFair er kendt som samlingssted for beslutningstagere inden for landbrugsbranchen, og den 12. udgave af messen var ingen undtagelse. Det kan projektleder for NutriFair, Ida Brøgger Hahn, berette.
- Vi er enormt glade for, at vores kerneværdier lever på messen. Vi er et sted for udveksling af viden, faglighed og netværk, og det har årets messe i særdeles været, siger hun i en pressemeddelelse og fortsætter:
- Vi har kigget på tal blandt de besøgende. Og første dag kunne vi se, at 4 ud af 5 af de besøgende tilkendegiver, at de har indflydelse på beslutninger om indkøb i deres virksomhed. Det mener jeg viser, at NutriFairs eksistens er berettiget, for det er netop det, vi gerne vil være – et mødested for erhvervets beslutningstagere.
Der deltog i alt 3.899 besøgende på NutriFair 2025.
Dybe kundesamtaler
En af de udstillere, som har mærket til beslutningskraften på husdyrmessen, er Area Sales Manager hos det østrigske selskab Bauer, Jacob Johnsen, som blandt andet har været ude for at gøde det nordiske marked til deres separations-, vandings- og pumpeløsninger.
- Min opgave hos Bauer er at undersøge markedet i norden – en af rollerne er at finde ud af, hvor Bauer skal være til stede for at ramme de rigtige kontakter. Og min klare fornemmelse er, at de besøgende, der kommer på NutriFair, er her med henblik på at træffe beslutninger fortæller han.
- Jeg har haft flere virkelig seriøse samtaler – blandt andet en samtale med to bedriftsejere, som tidligere havde vist interesse for vores løsninger. Efter de har besluttet sig for at virkeliggøre deres idé, kom de til os på messen for at blive helt konkrete i deres interesse, tilføjer Jacob Johnsen.
Det er dog ikke kun udstillerne, der har haft en god oplevelse på messen. Også de besøgende fortæller, at de har haft mulighed for at komme i dybden i samtalerne på NutriFair.
En af de besøgende, som kom på messen med konkrete mål for øje, var David Hørlyck Nielsen fra Ulvedal A/S, der blandt andet påpeger vigtigheden i at se udstillerne i øjnene, når man skal træffe beslutninger.
- Vores cement er stærk og hærder hurtigt